Saatejuhid lõõpisid Urmaselt küsides, et kas reklaamiinimeste jaoks on telereklaami tegemine kui suurim maiuspala ning raadioreklaame tehakse ainult seepärast, et need on vaja ära teha? Urmas ei salga, et telereklaam on kindlasti üks tegusamaid ja suurima haardega väljundeid, kuid raadioreklaam on üks omamoodi loom. "Koguaeg räägitakse sellest, et tele sureb ära. On tulnud järelvaatamine ja kõik see. Aga raadio on koguaeg stabiilne. Ta ei kahane ega kasva," kirjeldab Urmas.
"Teie raadiot kuulavad ka paljud muusikud ja nemad teavad ja kuulevad, mis on hea muusikapala. Laulmisel on aga erinevaid lähemeisi - üks asi on laulda sellest, mida näed. Teine stiil on, et laulda, mida tunned. Kõige ägedam on aga see kui oskad laulda nii, et inimene näeb peas pilte. Raadio peab näitama pilti - siis on kõige toimivam raadioreklaam," räägib Urmas värvikalt.
"Mina hindan neid reklaame väga, mis on halvasti tehtud, sest tänu neile paistavad head reklaamid välja," muheleb ta.
Rock FM-i eetris mängitakse ette ka mõned näited unustusehõlma vajunud reklaamidest, mis omal ajal masse liigutasid. Muuhulgas on tänavu põhjust Kuldmunadele veel erakordselt palju tähelepanu pöörata, sest üritus tähistab oma 25. juubelit. Ka Sky Medial on põhjust rõõmustada, sest meiegi kampaaniad on nomineeritute seas ära mainitud!
Kuula intervjuud Urmas Villmanniga ning loe Kuldmunade kohta lähemalt SIIT!