Triin kirjeldab, et seotus telemaailmaga sai alguse 1993. aastal, mil värskelt keskkooli lõpetanuna otsustas ta ülikooli kõrvalt tööle minna. "Seadsin sammud tollase, ühe esimese erakanali uksest sisse - EVTV," kirjeldab ta kui muuseas, tänaseks elumuutvaks osutunud julget sammu. 2009. aastast on ta seotud suurte meelelahutussaadete produtsenditööga. Just siis kutsus produktsioonifirma RUUT peaprodutsent Kaupo Karelson Triinu tegema kaheksat "Eesti otsib lemmiklaulu" saadet. Sealt järgnesid kiiresti ka "Eesti otsib superstaari" ning mitmed teised armastatud telesaated ja -formaadid.
Triinu amet pakub põnevust, huvi ja ahhetusi paljudele. Sellest annab tunnistust ka tõsiasi, et Triinuga saabus intervjuule ka usin töövari Eliise, kes produtsenditöö telgitagustega tutvust teha sai. Seesuguse töö tegemiseks peab olema ikka üht erilist sorti inimene - või saaks sellega hakkama igaüks? Mida on produtsenditöö edukaks edasiviimiseks kindlasti vaja? "Hästi oluline on see, et suhtled inimestega hästi vabalt ja mõnusalt. Oluline on, et teaksid, kuidas õigeid kontakte leida. Produtsendi ametis on väga oluline ka see, et oskad rahanumbreid lugeda, oskad asjad panna perspektiivi ja õigesse ajakavasse," kirjeldab Triin lahkelt.
Üks oluline asi produtsenditöö juures on ka oskus leida kompromisse ja tasakaalu: "Ma arvan, et see töö ongi hästi palju kompromisside küsimus. Aga mulle tundub, et ma olen oma senistes projektides suutnud selle kompromissi leida nii, et tulemus on alati kvaliteetne ja nauditav."
Triin kirjeldab, et praegu on tal aktiivselt käsil korraga viis projekti. Andi Raigi ahhetuste peale, lööb Triin rahustavalt käega: "See on täitsa normaalne. Kolm on tootmises ja paar tükki ettevalmistamises. See ongi meie töö - me oleme koguaeg tööl enda mõtete ja tegemistega, aga see on ka eluviis."
See amet pakub igal hetkel nii põnevust kui pinget. Nõnda pingutas viimse hetkeni närvi seekordses "Su nägu kõlab tuttavalt" laval põlema süüdatud klaver. Katrin Pärn vajas seda oma etteaste jaoks, kuid õige klaver ei tahtnud end sugugi näole anda. "Seda oli raske leida, sest sel klaveril olid väga kindlad nõudmised - peab olema tiibklaver, aga mitte see kõige suurem. See ei tohi olla väga kaugel ja olla väga kallis," kirjeldas Triin.
Pinge püsis õhus kuni laupäeva hommikuni. "Kuskil 7.30 ajal tuli lõpuks sõnum. Ma olime peaaegu juba lootust kaotamas. Öeldi, et kuulge, meil on see klaver siin Tulika tänaval mingisuguse klubi seina peal olemas. Tulge võtke see maha ja viige palun minema," naeris Triin. Lahenduste leidmise meistriklassi kuuluv Triin aga kinnitab, et kui sel hommikul sõnumit poleks tulnud, poleks televaataja jäänud ilma võimsa vaatemänguta. "Meil on see suhtumine, et mingi lahendus ikka on!"
Milline on olnud keeruliseim projekt? Kes pabistab võistlussaadetes rohkem: tiim või osalised? Kas ja kui palju on MasterChefi saates võimalik siinsel tiimil muudatusi teha? Kuidas õnnestus leida klaver, mida telesaates põlema panna? Miks mõned suurformaadid Eesti publikule ei sümpatiseeri? Need ja mitmed teised telemaailma telgitaguseid puudutavad küsimused saavad vastuse kui kuulad intervjuud Triin Luhatsiga!