"Ma ei tea sind, kas oled Andrei, Karita või lihtsalt Janek, aga kui sul on Külm või oled täiesti Frozen, siis luba endale näiteks üks Espresso Macchiato. Tegutse juba täna ja Prty till the end of the world, sest äkki Tomorrow never comes või tuleb täielik Armageddon ja sa ei taha olla kindlasti The last to know, et selline pakkumine eksisteeris. Näed seda pakkumist üldse? Muidugi näed, sest Eyes don´t lie ja see pole siin mingi REM-uni. Sa võid osta ka sõbrale, aga kui sõber on liiga Psycho, võib see ost olla vabalt ka sinu Solo anthem. Peaasi, et hiljem mingi Trouble poleks. Seega tule ja osta, sest murupaberist kohvitops juba sosistab "Love me low". PS. Maksta võid ka cashis," seisab nutika sõnastusega reklaamis, kuhu pikitud kõik 15. veebruaril lauluvõistluse finaalis kõülavate palade nimed ja mis kutsub üles murupaberist kohvitopse ostma!
Selle peale tahab küll neid topse ilmselt ka see, kelle tassike teed või Espresso Macchiatot Eesti Laul ka pole!