Turundajateliidule Kuldmuna 25 eel antud intervjuus meenutab mees aega, mil töötas reklaamiagentuuris Karlson & Co copywriterina. Kõrvits meenutab, et firma suuremad kliendid olid Coca-Cola, Procter & Gamble, mis nõudis omaette tootetundmist ka: "Selle all oli ka Always. Pidin aeg-ajalt istuma fookusgruppide uuringutel ja kuulama tunde, mida naised oma päevadest räägivad."
"Käisin kontori vastas asuvas Westmani äris konkurentide tooteid ostmas. Kaks asja, mida ma sealt kaks aastat järjest ostsin, olid vein ja naiste hügieenitarbed. Müüjad olid pool aastat hämmingus, et mul oli selline ostukorv, aga pärast harjusid ära," meenutab Kõrvits, kes sõnaosavana tänaseni copywriteri ametit peab lisaks paljule muule, nüüd aga vabakutselisena.
Kaasaaegse reklaami- ja turundusmaailma osa on paratamatult ka suunamudimine, ent Kõrvits end suunamudijaks ei pea ja seda olla ei soovi: "Ma ei soovi olla üks mingisugustest mõjuisikutest. Olen palju juhuslikke asju ära öelnud, kuna mind huvitavad pikemaajalised koostööd. Vahel imestan, et ettevõtted ei saa ka sellest aru, et pikemaaegne koostöö on pikas perspektiivis tegelikult tulemuslikum."
Siiski ilmub temagi kontole aeg-ajal ka ühekordseid koostöid: "Kuid need on sellised, mille eest makstakse ebanormaalselt palju või on tegu mingite sotsiaalkampaaniatega – olen osalenud koolikiusamise- ja perevägivallavastastes asjades, samuti kõik see, mis puudutab keskkonnateemasid. Ma lihtsalt tunnen, et mul on vaja neid teha."
Loe pikemalt Tuli.ee intervjuust, kus Kõrvits räägib põnevaid lugusid Saku Rocki turundamisest, ent oma teistestki töistest tegemisest!