„Mina näen, et ta on nagu tänapäevane Salvador Dalí. Nagu tänapäevane sürrealist, lihtsalt lõuendi asemel tema tehnikad on teised ja selleks ongi sotsiaalmeedia, avalik tähelepanu, meedia on see, millega ta mängib. Inimestel kogu aeg on põnev, kogu aeg nad ootavad midagi, mis sealt järgmisena tuleb, mida ta nüüd pakub, mis teemaga ta välja tuleb,“ selgitas ta nende ühiseid jooni.
Raidma sõnul peitub Tommy Cashi fenomen erakordses oskuses ühendada ootamatuid objekte ja teemasid. „Ta on ühelt poolt vastik ja rõve, teisalt aga mänguline ja piire nihutav," rääkis ta. Raidma avastas Tommy Cashi enda jaoks tänu muusikavideole "Winaloto", kus artist kasutas oma nägu erinevatel kehaosadel. Sealt edasi järgnesid juba ikoonilised „saia sussid“ ja koostöö moemaailma staar-disaineri Rick Owensiga, mis viis Tommy Cashi rahvusvahelisele areenile.
Reklaamieksperdi hinnangul annab Tommy Cashi fenomenile kütet juurde tema võime tekitada diskussiooni ja intriigi. „Kuna Tommy Cash on ikkagi ka selline artist, kes ei kirjuta oma jälgijale, vaatajale ja kuulajale kõike ette ära, siis ta jätab ikkagi selles mõttes otsad lahti. Ta ei ütle midagi lõpuni välja, kas see on Andy Warhol, kas see on Donald Trump, kas see on keegi kolmas. Ma arvan, et mida rohkem seda buzzi (arutelu – toim.) ja vaidlust seal on, seda parem. Kuna lugu on positiivne, sõnum on positiivne, siis intriig peab seal olema, aga positiivsust on rohkem,“ lisas Raidma.
Tommy Cash on peagi esindamas Eestit Šveitsis toimuval Eurovisionil ning võistluse eel ennustatakse Eesti laulule hetkel neljandat või viiendat kohta. Kuigi fännide ootusärevus aina kasvab, hoitakse tema etteaste detaile veel kiivalt saladuses. Ka Tommy Cash ise jäi "Aktuaalse kaamera" ees napisõnaliseks, öeldes vaid: "Üllatus on üllatus, sellest ei räägita."